Jedným z tvorcov unikátneho Limo-Jetu je Frank DeAngelo z Minnesoty. Keď prikývol na tento nápad, netušil, že bude trvať tak dlho. Nestačilo totiž len zobrať trup tryskáča Learjet. Ten totiž tvorí len hliníková škrupina, ktorá nie je prispôsobená na dlhodobú jazdu po zemi.
Najťažšie teda bolo vyriešiť oceľové výstuže v trupe a oceľový podvozok. Na tom sa podieľali odborníci a firmy vyrábajúce pretekárske autá. Len novú laminátovú kapotu na zadnú časť vytvárali 9 mesiacov. Spolu pracovalo na projekte takmer 100 ľudí a celá prestavba stála 870 000 eur.
Ďalším náročným prvkom bola elektroinštalácia. Limuzína z lietadla má totiž mnoho svetiel a reproduktorov nielen v interiéri, ale aj vonku v pôvodných motorových gondolách.
Namiesto prúdových leteckých motorov dostalo auto klasický benzínový motor General Motors Vortec V8. Ťažký stroj nie je žiadnym rýchlym žihadlom, na štýlový presun napríklad z letiska na párty je však ideálny. Prvú jazdu absolvoval koncom minulého roka a teraz ho chcú ponúkať na prenájom.