Ten prvý, ostrosledovaný, bude 3. marca v najväčšom slovenskom derby s majstrovským Spartakom Trnava. Marketing Slovana hlási, že už je predaných 17.000 miest. Marketingový riaditeľ Tomáš Straka poskytol pre fanúšikov niekoľko dôležitých informácií: "Dôležitá je informácia o tom, že na novom Tehelnom poli sa počas jarnej časti nebude dať platiť hotovosťou. Pre komfort fanúšikov, aby sa skrátilo čakanie pri občerstvení, sa bude dať platiť len bezhotovostnou bankovou kartou fanúšika. resp. cashlless kartou, ktorú si fanúšikovia za hotovosť zakúpia priamo na štadióne.
Dôležitá je tiež navigácia návštevníkov. Tí budú mať na vstupenkách a permanentkách informácie o vstupe, ich bráne, sektore, schodisku, rade a mieste. Je dôležité, aby rešpektovali označenia ich brán a schodísk pri vstupe do sektorov. Inak ich turniket nepustí dovnútra. Nebude tak dochádzať na jednotlivých vstupoch k pretlaku fanúšikov. Zaujímavá je aj informácia, že naši hráči budú hrať doma v nových dresoch, ktoré budú len na domáce zápasy a budú úzko späté s našim štadiónom. Pred prvým zápasom s Trnavou bude pripravený bohatý sprievodný program, ktorý budú moderovať Slávo Jurko a Sajfa. O všetkom ešte budeme informovať prostredníctvom nášho oficiálneho webu."