Americká hviezda pred štyrmi rokmi ako sedemnásťročná dievčina založila vlastnú značku kozmetiky Kylie Cosmetics a podľa odborníkov samotná značka má hodnotu 900 miliónov dolárov. Tým, že sa miliardárkou stala vo veku 21 rokov, porazila aj doterajšieho držiteľa rekordu Marka Zuckerberga.
,,Neočakávala som vlastne nič. Nepredvídala som žiadnu budúcnosť. Ale mám z toho naozaj skvelý pocit. Je to pekné potľapkanie po ramenách," priznala magazínu Forbes. Väčšina marketingu prebieha prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré sa javia ako najúčinnejšia komerčné zbraň pri útoku na mladú kúpnu silu. Značku Kylie Cosmetics sleduje na Instagrame, Facebooku a Twitteri 175 miliónov užívateľov.
,,Je to sila sociálnych sietí," priznáva Kylie, ktorá začínala podnikať s veľkou základňou sledujúcich. Ako hviezdičku reality šou ju sledovali milióny užívateľov Instagramu, čo potom komerčne zúročila. Kylie porazila aj Marka Zuckergberga, ktorý sa vďaka Facebooku stal miliardárom vo veku dvadsaťtri rokov. Kylie vlastní celú spoločnosť a zamestnáva len sedem osôb na plný a päť na čiastočný úväzok. Výrobu a balenie kozmetiky obstaráva externá spoločnosť Seed Beauty. Kylie je tiež mamičkou dcérky Stormi, ktorú má s reperom Travisom Scottom.