Okrem toho, že je speváčkou, kuchárkou a radkyňou v rodinných záležitostiach, vysvitlo, že je aj zručnou obchodníčkou. Podľa informácií Nového Času na jej bankové konto môžu za každú televíznu reklamu cinknúť až desaťtisíce eur! Gizka Novému Času prezradila, ako nakladá so svojimi zárobkami za propagáciu hrncov, panvíc či kresiel.
Oňová sa celý život venuje spevu, no celoslovenskú popularitu si získala predovšetkým ako televízna Svokra, kde radí rodinám v rôznych nepríjemných situáciách. Táto relácia však nie je pre ňu jediným výnosným chlebíkom.
Ako zdatná gazdiná už grilovala bravčové koleno v multifunkčnom hrnci, varila v hranatej rajnici, chválila fixačný krém na zubné protézy a uvelebila sa aj v sedacom vaku, obklopená damaškovými obliečkami či bambusovými uterákmi.
„Hrnce budem robiť asi do smrti, pretože varenie je moja veľká vášeň. Ale pri každej reklame si dávam pozor, aby som ponúkala a hovorila len to, čo mi svedčí a čo mám odskúšané. A to je už na každom, čo s touto informáciou potom urobí,“ povedala Novému Času pani Gizka, ktorá i napriek dôchodcovskému veku núdzu rozhodne netrie.
„Čím je osoba účinkujúca v televíznej reklame známejšia, tým je honorár vyšší. Ak ide o známu osobnosť, môže ísť až o desaťtisíce eur,“ vysvetlila reklamná expertka Simona Bubánová. Že si Oňová môže prísť naozaj na pekné peniaze, potvrdzuje aj ona sama.
„Každému musí byť jasné, že nebojujem s tým, že by som si nemala za čo kúpiť práčku alebo umývačku riadu. Som z generácie, ktorá si vie odložiť aj nabok a to sa mi aj osvedčilo. Ale som notoricky známa rozdávačka. Mám päť vnúčat a z toho štyri študujú na vysokej škole. Tu oslava, tu narodeniny... Ale jednou rukou dám a druhou dostanem,“ dodala energická seniorka, ktorá vďaka prepožičaniu svojej známej tváre reklame nemusí rátať každý cent.