Volebné tímy oboch kandidátov finišujú v ladení stratégií. V hre sú totiž hlasy ľudí od neúspešných uchádzačov o prezidentský post, ale aj tých, ktorí svoj hlas nechali v prvom kole prepadnúť.
A práve o tých sa chce pobiť Maroš Šefčovič. „Naďalej plánujem čo najviac komunikovať s ľuďmi, pričom dôraz budem klásť na regióny, kde bola nižšia účasť, pretože celé Slovensko by malo rozhodnúť,“ uviedol Šefčovič, ktorý zatiaľ lovil len vo vodách Smeru a SNS.
Nebude nič meniť
Trend, ktorý stanovila aj Zuzana Čaputová so svojím tímom a ktorý vychádza hlavne z neútočenia a argumentácie, prevalcoval súperov. Ani preto sa žiadne veľké strategické manévre nečakajú. „Masívnejšie výjazdy po Slovensku vzhľadom na krátkosť času a početnosť televíznych debát už nestihnem, hoci s občanmi sa budem počas týchto dvoch týždňov ešte určite stretávať,“ potvrdila Čaputová, ktorá v druhom kole môže očakávať hlasy najmä z maďarského tábora, keďže jej voľbu odporučil aj neúspešný kandidát a predseda strany Most-Híd Béla Bugár.