Miriam bola na šurianskej poliklinike objednaná na rehabiltácie. Do zdravotníckeho zariadenia išla spoločným autom so svojou sestrou Silviou a jej dcérkou Dorotkou (2). Dievčatko tu absolvovalo bolestivé vyšetrenie ušiek. „Keď sme s malou skončili, prišli sme sa pozrieť, ako dlho budeme na sestru čakať. Dorotka bola po vyšetrení stále plačlivá a boleli ju ušká,“ opisala začiatok problému Silvia.
Vtom vyšla z ambulancie sestrička a spustila na obe ženy nevyberaným spôsobom. „Choďte s tým deckom domov, pani doktorka to nemôže počúvať,“ oznámila prekvapenej Miriam, hoci tá ju ubezpečovala, že sestra už s malou odchádza von a ona čaká na dohodnutú rehabilitáciu „Sestrička mi povedala, že nech prídem zajtra. Aj tak už bude obed. Hlavne, že ma objednali na 11,30 a ordinujú do 15,00, nemám slov,“ dodáva Miriam.
Vedenie polikliniky má za to, že pracovníčka postupovala správne a všetko spôsobilo neprimerané správanie dieťaťa. „Personál a hlavne lekár sa musí sústrediť na 8 hodín práce v ambulancii, naštudovať chorobopis pacienta a stanoviť liečbu,“ reagovala riaditeľka polikliniky Miroslava Križanová s tým, že nie je vhodné, aby v čakárni, kde čakajú neurologickí a iní pacienti, vyrušovalo uvedeným spôsobom dieťa.