Podarilo sa mu to prostredníctvom mobilnej aplikácie. Nabúral sa totiž do účtu jedného zo zákazníkov, ktorý do aplikácie zadal údaje o svojej platobnej karte, informovala kanadská verejnoprávna stanica CBC "Niekomu sa asi podarilo dostať sa do môjho účtu a prístupové údaje potom zdieľal so svojimi priateľmi, ktorí sa pustili s vervou do jedla," povedal CBC Patrick O'Rourke, ktorý o peniaze prišiel.
Podvodníci si medzi 12. a 18. aprílom objednali cez aplikáciu viac ako 100 jedál. Upozornenie o objednávkach chodili mužovi do osobitnej zložky v jeho e-mailovej schránke, ktorú kontroluje iba zriedka. Dlho si ich preto nevšimol.
Podľa CBC nejde o ojedinelý incident, niekoľko ľudí v Montreale už v minulosti zdieľalo na sociálnych sieťach alebo v médiách podobnú skúsenosť.
Zatiaľ nie je známe, ako zlodej získal k účtu prístup. Podľa Patricka však nevenuje McDonald’s zabezpečeniu programu dostatočnú pozornosť. Spoločnosť tiež odmietla jeho žiadosť o vrátenie peňazí. Tie mu nakoniec dala až jeho banka. Predajca hamburgerov však tvrdí, že aplikácia je zabezpečená uspokojivo. Používatelia vraj majú používať dostatočne silné heslá a v prípade podozrivých transakcií ihneď kontaktovať svoju banku.