„Tento šampionát bude z pohľadu diváckeho entertainmentu najvybrúsenejší v histórii,“ povedal pre denník Blesk Tadeáš Drahorád z firmy Go4Gold, ktorá bola vybraná na tvorbu kompletnej produkcie na kocku.
Dôraz sa kládol najmä na vzájomné pôsobenie s fanúšikmi. A čo teda priaznivov hokeja v Bratislave a Košiciach potešilo? Súboje divákov vo fandení, merač hluku, tanečná kamera, kiss kamera, napodobňovanie alebo emodži tvárí... „Tiež sme dostali požiadavku na rozpohybovanie maskota, medveďa Macejka. Na pohľad banálna vec, nie je však veľa ľudí, ktorí vedia z 2D obrázka urobiť 3D pohyblivú postavičku, ktorá navyše znesie nejaké kritériá z grafickej stránky. Nič ľahké. Kompletne všetko, čo sme vyrobili, potom schvaľovali slovenskí usporiadatelia i samotná IIHF. Čo sa im nezdalo, sme museli upraviť,“ uzavrel Drahorád.