Vstup do nemocnice je negatívny faktor nielen pre malého pacienta. Národný ústav detských chorôb preto spúšťa nový typ komunikácie, ktorou chce pomôcť zmierniť tieto pre rodinu ťažké situácie. „Každé jedno dieťa, každý jeden detský pacient, je pre nás najvyššia priorita. Pre našich pacientov ale chceme viac. To, že poskytujeme špičkovú zdravotnú starostlivosť, berieme ako samozrejmosť, ale vieme urobiť oveľa viac. A vy, rodičia, a najmä vaše deti, si to zaslúžite,“ vysvetlil novinku generálny riaditeľ Národného ústavu detských chorôb Ladislav Kužela.
Ako doplnil rodičom chcú na svojich sociálnych sieťach prinášať relevantné a najmä odborné informácie, ktoré sa týkajú zdravia ich detí. Najnovšie video, zverejnené v sobotu, ukazuje ako to funguje na urgentnom príjme. Aj to, ako má rodič postupovať aby prijatie a ošetrenie bolo čo najrýchlejšie a najmenej stresujúce.
Čo nájdete na stránke
Rôzne edukačné články a videá
Odborné informácie
Video pomôcky pre deti
Rozhovory s odborníkmi ústavu
Hodina s riaditeľom
– riaditeľ Národného ústavu detských chorôb bude
pravidelne komunikovať cez stránku na sociálnej
sieti
– Začne už v pondelok, 3. júna o 10. 00 hod
– Počas hodiny zodpovie pripomienky a otázky rodičov.
– Túto formu by si ústav chcel zachovať ako pravidelnú
online hodinku s riaditeľom.
– Rodičia môžu posielať svoje pripomienky cez túto
formu komunikácie.