Vstupné vo výške 34 eur za vstupenku bude vracať Lístocheck postupne všetkým, ktorí si lístok kúpili. Dôvody zrušenia vysvetlila kapela vo veľmi emotívnej správe na svojom Twittri: “Všetkým fanúšikom GC, je pre nás veľkým sklamaním, že musíme oznámiť zrušenie nášho letného turné. Tento rok bol pre našu skupinu jedným z najnáročnejších, bojujeme s veľmi osobnou a nečakanou stratou v našej rodine. Musíme preto venovať čas rodinám a najbližším. Ďakujeme vám za lásku a podporu, ktorú nám v týchto chvíľach dávate. Veľmi si to vážime. Dúfame, že sa s vami všetkými už čoskoro uvidíme. S láskou, GC.”
Organizátor koncertu Good Charlotte na Slovensku, spoločnosť Seahorse promotion s.r.o, poveril exkluzívneho predajcu vstupeniek na tento koncert, spoločnosť Lístocheck s.r.o., vrátením vstupného v plnej výške 34 € za vstupenku každému zákazníkovi, ktorý si vstupenky zakúpil na listocheck.sk. Postup pri vracaní vstupného popísal Lístocheck pomerne jednoducho: Zákazníkom, ktorí si za platobnú metódu zvolili klasický bankový prevod, alebo okamžitý bankový prevod (platobná brána Besteron), bude suma za vstupenky vrátená na ten účet, odkiaľ k nám transakcia prišla. Zákazníkom, ktorí si zvolili GoPay, bude suma vrátená späť "na kartu" - teda na ten účet, s ktorým je spojená platobná karta, ktorou za objednávku zaplatili. Objednávky budeme refundovať chronologicky od najstaršej po najnovšiu. Z Vašej strany nie je potrebná žiadna akcia. Vzhľadom na to, že ide o väčšie množstvo transakcií, prosíme o trpezlivosť. S refundáciou začneme v najbližších dňoch a ukončíme ju najneskôr 31. 7. 2019. Zároveň upozorňujeme, že sumu za príplatkové služby (FanTiket, poštovné, darčekové balenie) nemôžeme vrátiť, keďže tieto služby boli riadne dodané. Zákazníci, ktorí si vstupenky kúpili u sekundárnych predajcov (napr. na Viagogo, alebo "z druhej ruky" cez bazár a podobne), sa musia so žiadosťou o vrátenie vstupného obrátiť na toho, od koho si vstupenky kúpili. Vstupné vraciame vždy pôvodným nákupcom vstupeniek.