O jej ľudových ornamentoch zvečnených na koži sa medzi mladými začali šíriť zvesti. Chodia k nej zväčša ženy, ale zavítajú k nej aj muži, ktorým rovnako učarovali výšivky.
Kvetoslava začala s tetovaním pred niekoľkými rokmi. „Láska a obdiv k folklóru ma priviedli k semestrálnemu umeleckému projektu, kde som tetovala dievčatám tradičné slovenské ornamenty alebo výšivky pochádzajúce z ich regiónu,“ prezradila žena, ktorá s ľudovým fast-foodom a sládkom z Veľkého Šariša vystupuje v reklame na pivo Šariš Ejl. Tetovanie ľudových ornamentov bolo najprv koníčkom, ktorým si privyrábala počas štúdia, no odvtedy prešli štyri roky a Kvetka skrášlila už desiatky tiel.
„Možno ich je stovka, presné číslo vám však nepoviem,“ usmiala sa sympatická žena, podľa ktorej nie je tetovanie ľudových motívov vôbec jednoduché. „Vzory majú veľa detailov. Pri tetovaní krížikovej výšivky treba klásť dôraz na geometriu, línie a súmernosť a kvetinové vzory,“ vysvetlila Kvetka, ktorá sa teší, že je o jej výtvory veľký záujem. „Oslovujú ma väčšinou ženy. Páčia sa im rastlinné a kvetinové vzory. Muži dávajú prednosť skôr krížikovej výšivke a zvieracím motívom,“ prezradila talentovaná umelkyňa.