„Som jedným z dialogistov Oteckov,“ spresní. „Dokonca som si v nich aj zahral chovateľa hydiny. Síce by som radšej hral chovateľa mačiek, ale povedal som si, že som hydinár, ktorý má doma aj mačky, akurát o tom nikto okrem neho nevie,“ žartuje.
Musí sa krotiť
Doteraz vraj napísal približne 70 častí tohto seriálu a zo začiatku to nebolo práve jednoduché. „Spomínam si, že tie prvé dialógy som musel viackrát prepisovať, pretože predtým som písal dialógy do Búrlivého vína a prechod od štýlu jedného formátu do druhého bol dosť radikálny vo viacerých smeroch.“
K Oteckom má pritom oveľa bližšie, pretože je v nich neporovnateľne viac humoru. „A k humoru mám intenzívny a celoživotný vzťah,“ dodá niekdajší scenárista hitu Mafstory. Nemá problém písať do úst malým deťom? „Pre deti píšem repliky veľmi rád,“ oponuje. „V minulom tisícročí som viedol detské divadelné súbory v Oravskej Lesnej a v Dolnom Kubíne. Všetko, čo sme hrali, som napísal aj režíroval, takže som potreboval mať svojich „hercov“ dobre naštudovaných. Ako bývalý pedagóg mám samozrejme za sebou aj skúšky z psychológie dieťaťa. Niekoľkoročná učiteľská prax takisto nie je na zahodenie,“ vyratúva.
Krotiť sa paradoxne musí skôr pri dospelých, pretože „u detí je u mňa tá hranica (za ktorú nesmiem ani nechcem zájsť) akosi prirodzená. Proste mi to ani nenapadne. Zato u dospelákov... Milujem poriadne šťavnatý literárny jazyk a dosť často si musím v duchu hovoriť ‚Daj sa do pohody, vieš predsa o koľkej a pre koho sa to vysiela.’“