Auto vyrobili už v roku 1994. Prvých šesť rokov bolo štandardným modelom F1. V roku 2000 sa stalo jedným z dvoch áut, ktoré McLaren prerobil na verziu F1 LM na počesť svojho víťazstva v pretekoch Le Mans. Medzi úpravy patrili výkonnejší motor, účinnejšie brzdy, chladiče a výfukový systém.
Motorový priestor je vykladaný zlatom – nie je to z dôvodu chválenkárstva, ale tento vzácny kov má dobré tepelnoizolačné vlastnosti. Auto tiež dostalo väčšie kolesá s pretekárskymi pneumatikami. Nový audiosystém a svetlá boli už len drobnosťou. Auto je v perfektnom stave, doteraz má najazdených iba 21 483 km.
Prvé z dvojice takto upravených vozidiel vydražili v roku 2015 za 15 miliónov eur. Druhý kus by teraz podľa odhadov aukčnej siene Sotheby´s mohol prepísať históriu. Očakáva sa, že sa budúci týždeň predá za 20,6 milióna eur.
Doteraz najdrahším britským autom je Aston Martin DBR1 z roku 1956. Ten pred dvoma rokmi vydražili za 20,1 milióna eur. Na svetového rekordéra však zrejme nedosiahne.
Motor: BMW V12
Objem: 6,1 l
Výkon: 507 kW
Motor: BMW V12
Max. rýchlosť: 362 km/h
z 0 na 100 km/h: 3,9 s