Niektoré sa budete musieť naučiť ignorovať, niektoré však znamenajú potrebu návštevy servisu.
Kovové škrípanie pri brzdení
Opotrebované brdzové obloženie. Brzdy tak nefungujú správne a auto sa môže stať neovládateľným.
Divné zvuky z kolesa
Akékoľvek búchanie, klopanie naznačuje poškodené ložisko kolesa.
Hrkotavý zvuk spojky pri zošliapnutí pedála
Poškodené vypínacie ložisko. Výmena bude zrejme vyžadovať demontáž prevodovky.
Klepanie na cestách s nerovným povrchom
Môžu to byť opotrebované tlmiče. Ak sa pridá aj trasenie volantom, takmer určite je chyba v stabilizátore.
Drnčanie v zákrutách len pri rýchlejšej jazde či na mokrej ceste
Ak sa zároveň rozsvieti kontrolka ESP, znamená to len, že stabilizačný systém začal pracovať. Prestane pri pokojnejšej jazde.
Škrípajúce sedadlá
Je vhodné namazať mechanizmus nastavovania sklonu operadla a ostatných pohyblivých častí.
Búchanie výfuku
Je potrebné vymeniť silentblok.
Klepotanie od motora
Hydraulické zdvíhadlá ventilov s nedostatočným tlakom oleja. Ak zvuk prejde krátko po naštartovaní, nemusíte sa tým veľmi zaoberať. Ak však pretrváva, bude potrebná výmena.
Buchotavé zvuky pri zmene zaťaženia motora
Uvoľnené alebo opotrebované uloženie motora, ktoré treba dotiahnuť, prípadne vymeniť.
Drnčiaca spojka, počuteľná iba pri voľnobehu
Prasknuté tlmiace pružiny lamely, ktorú treba vymeniť. Zvuk však ťažko odlíšiť od prevodovky, ktorej drnčanie je relatívne neškodné. Radšej si to nechajte pozrieť v servise.