"Táto zmena značky je spôsob, ako lepšie vysvetliť našu vlastnícku štruktúru ľuďom a podnikom, ktorí využívajú naše služby k prepojeniu, zdieľaniu, budovaniu komunity a rozširovaniu svojich priaznivcov," uviedla firma vo vyhlásení.
Facebook začal pred 15 rokmi ako sociálna sieť. Ponúka rad produktov prepájajúcich ľudí. Sociálna sieť Facebook si ponechá svoju vlastnú značku. Nové označenie používa obvyklú typografiu a veľké písmená k vytvoreniu vizuálneho rozlíšenia medzi firmou a rovnomennou aplikáciou. "Ľudia by mali vedieť, ktoré spoločnosti vyrábajú produkty, ktoré používajú," uviedla spoločnosť Facebook.
Upozornila, že medzi jej hlavné služby patria aplikácie Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tieto aplikácie a technológie roky zdieľajú infraštruktúru a ich tímy často spolupracujú. V júni začala firma k svojim aplikáciám pridávať vyjadrenie "from Facebook". V najbližších týždňoch chce začať používať novú značku u svojich produktov a v marketingových materiáloch, vrátane nových firemných internetových stránok.