Kimberly Sze z mesta Christchurch na Novom Zélande jedla spolu so svojou rodinou v Coffee Supreme, keď pracovník kaviarne na pokladničnom bloku zanechal neuctivú poznámku.
Matka totižto na svojom pokladničnom bloku našla opis svojej 2-ročnej dcérky zamestnancom. Ten namiesto toho, aby si k zákazníkom jednoducho zadal číslo stola, napísal
"Rodina s desivým deckom." Bol to zrejmý odkaz na malú Micah, pobúrená rodina ho zverejnila na sociálnej sieti Facebook a Instagram.
"Ahoj Supreme, možno by nebolo na škodu vyškoliť svojich zamestnancov v Coffee Supreme Christchurch o niečo lepšie," napísala. "Prichádzame takmer každý víkend a moja dcéra je zdvorilá a priateľská, nikdy sme nezanechali neporiadok, nikdy nespôsobila žiadne problémy a tí istí ľudia, ktorí dnes pracujú, vždy komentujú, aká je milá. Tak aká je potom skutočnosť?" pokračovala a na záver dodala: "Dnes ste stratili niekoľko zákazníkov."
Ľudia dali nahnevanej Kimberly za pravdu.
"Nielenže je to neslušné, ale považujem to za úplne nevhodný spôsob identifikácie zákazníkov,“ zverejnil niekto na Facebooku. Napriek tomu, že Kimberly bola sklamaná z personálu, uviedla, že vedenie kaviarne Supreme Coffee sa neskôr dôkladne ospravedlnilo. "Vedúca prevádzky bola veľmi milá a pri riešení problému konala naozaj pohotovo, nakoľko takéto správanie nepodporuje,“ povedala mamička po tom, čo sa vedenie rodine úprimne ospravedlnilo a ponúklo preplatenie účtu.