Senior skončil na polícii kvôli volaniu na zákaznícku linku: Prekvapí vás, koľkokrát firmu otravoval
4. 12. 2019, 7:38 (aktualizované: 26. 5. 2020, 8:54)

Zdroj: iStock
Polícia v Tokiu zatkla 71-ročného muža za to, že volal svojmu telefónnemu operátorovi 24-tisíckrát, aby sa sťažoval.
Senior čelí obvineniu, že narušoval chod firmy. Akitoši Okamoto čelí obvineniu, že v uplynulých ôsmich dňoch stále volal na bezplatnú linku svojho operátora KDDI, aby ho obvinil z porušovania zmluvy. Podľa polície išlo o tisíce telefonátov. Operátor uviedol, že muž na linku volal opakovane v období dva a pol roka. Okamoto naopak tvrdí, že firmu neobťažoval a že sa sám stal obeťou nepríjemnej situácie.
Muž si podľa japonských médií sťažoval, že jeho telefón nezachytáva rozhlasové vysielanie a obvinil operátora, že porušuje zmluvu. Podľa polície Okamoto obsluhu zákazníckej linky opakovane urážal a domáhal sa, aby ho zástupca firmy navštívil a ospravedlnil sa mu. Niekedy na zákaznícku linku muž iba zavolal a po zdvihnutí zavesil.
Firma KDDI sa vraj pôvodne s mužom súdiť nechcela, telefonáty ale vraj boli tak časté a neúprosné, že zamestnanci zákazníckej linky nestíhali vybavovať požiadavky ďalších klientov. Policajný hovorca uviedol, že Okamoto bol zatknutý pre podozrenie z toho, že bránil normálnemu fungovaniu podniku.
Autor: ČTK