Pravicoví liberáli z SaS majú podľa prieskumov tesne nad päť percent voličov. V kampani pred voľbami tak musia poriadne zabrať. „Máme vyčlenených 1,2 milióna eur aj s DPH,“ hovoria zo strany. Hlavným šéfom celej kampane je Branislav Masarovič, ktorý pracuje aj ako riaditeľ odboru komunikácie u saskárskeho bratislavského župana. Vysvetľuje, že majú jasnú stratégiu. „Spravodlivý boj proti korupcii a byrokracii, aby sa na Slovensku oplatilo pracovať, podnikať a žiť,“ povedal Masarovič. Kampaň si však zabezpečujú interne. „Zvolili sme mix rôznych spôsobov, ako ľudí presvedčiť, že existuje alternatíva,“ zakončil.
S exministrom Druckerom sa dlhé roky spája meno Tomáša Kuču. „Predpokladáme, že vynaložíme niekoľko stoviek tisíc eur. Sumu nemáme vyčíslenú,“ opisuje Kuča. Hlavným bodom podľa neho bude zdôrazňovať fakt, že majú politiku založenú na riešeniach. „Pre Dobrú voľbu sú kľúčové riešenia v oblasti zdravotníctva, zlepšovania podmienok pre mladé rodiny, ako aj starostlivosti o seniorov,“ dodal Kuča.Priznáva, že spolupracujú aj s externými agentúrami.
Béla Bugár zveril vedenie kampane svojmu podpredsedovi Ábelovi Ravaszovi. „Kampaň pokrývame vo vlastnej réžii. Agentúra nám zabezpečuje prípravu a umiestnenie bilbordov a letákov. V kampani chceme prezentovať úspechy strany za posledné roky, naše hodnoty, ako aj plány do budúcnosti,“ opisuje Ravasz. Zároveň tvrdí, že Most s voličmi komunikuje počas celého volebného obdobia.