Andrej Kiska už niekoľko mesiacov predstavuje svoju stranu Za ľudí. Používa k tomu najmä bilbordy s podobizňou najznámejších tvárí na kandidátke. „Jediný z hodnotených bilbordov má konkrétne posolstvo, nielen málo nehovoriacu frázu. Aj keď nám neposkytuje riešenie, čo sa však na ploche bilbordu ani nedá,“ vysvetľuje Slovák. Politológ Koziak si myslí, že Kiska nadväzuje na prezidentskú kampaň spred piatich rokov, ktorú vtedy vyhral: „Žltá farba je pre Kisku príznačná. Opakovane zdôrazňuje, že Fica už porazil a preto zrejme stavil na osvedčené reklamné materiály, aby si to ľudia pripomenuli.“
Po neúspešných eurovoľbách či prezidentských voľbách stavila strana Sme rodina opätovne na svoju hlavnú tvár Borisa Kollára. „Ťažko pochopiteľné slogany, podľa mňa málo ľudí bude vedieť, čo tým presne mysleli. Mieša sa tam niekoľko posolstviev: Boris pomáha, Boris nie je ako oni a Boris myslí srdcom. Niekedy je menej naozaj viac,“ hodnotí Slovák. Koziak pripomína, že Kollár zrejme stavil aj na to, že zo sloganu sa budú robiť žarty: „Je to šité čisto na jeho voličov, hrá to na familiárnu nôtu, keďže používa svoje krstné meno a nie priezvisko.“
Najsilnejšia vládna strana stavila na bilbordoch na nové logo a populárneho premiéra. Predsedu Roberta Fica zatiaľ ukazuje len na internete. „Pekná fotografia, avšak je tam zbytočne veľa rôznych grafických prvkov - okrem loga ešte hashtag rozdelený do dvoch riadkov, navyše dvojkríž v nule. Celkovo tá grafika nepôsobí ako z roku 2020, skôr 2010,“ komentuje marketingový odborník Róbert Slovák. Koziak si myslí, že je správne, že dávajú do popredia Pellegriniho. „Zodpovedná zmena je stručná, úderná a výstižná,“ tvrdí.