Šéf SNS Andrej Danko stavil na vysvetľovanie toho, čo sa im podarilo presadiť vo vláde. „Využíva osvedčený motív, ktorý sa so stranou ťahá a snaží sa ho posledné týždne pretláčať aj na verejnosti - či už rekreačné poukazy alebo dôchodky,“ hovorí Koziak. Slovák dodáva, že graficky to je slabé: „Nečitateľné logo a malé texty. Fotografia vyzerá ako amatérsky vystrihnutá.“
Pravicoví liberáli postavili kampaň na Richardovi Sulíkovi. „Jedna veta, jedna hlava - čitateľné a jasné. Graficky tomuto niet čo vytknúť, možno by Sulíkovi pomohla modernejšia fotka. Jeho nevýhodou je iba to, že je trochu nudný a využíva staršie, SaSkou už používané slovné spojenie,“ tvrdí Slovák. Koziak dodáva, že strana sa drží svojej tradičnej línie, čo od nej voliči očakávajú.
Líder KDH Alojz Hlina sa na bilbordy dal odfotiť so svojou manželkou a dcérami. Podľa Koziaka je to však nečitateľný motív: „Fotka nekorešponduje so sloganom, ktorý si KDH osvojilo.“ Slovák upozorňuje, že meno predsedu je väčšie ako strany. „Skôr by mali voličom dať nejaké iné dôvody, prečo voliť KDH než len lídra. Fotografia však pôsobí profesionálne a príjemne.“