Aj keď boli na milovníkov zimných športov pripravení, tento nápor všetkých poriadne zaskočil. Najviac problémov bolo na cestách do lyžiarskeho strediska. Šoféri sa v piatok museli obrniť obrovskou trpezlivosťou, ich dvadsaťkilometrová cesta z Liptovského Mikuláša do Jasnej trvala až neuveriteľné dve hodiny.
Návštevníci Jasnej zostali nemilo zaskočení aj druhýkrát. Tí, ktorí prišli v piatok do Jasnej po 10:00 si už online skipasy kúpiť nemohli a museli zamieriť do klientských centier, kde bol k dispozícii ešte limitovaný počet skipasov. „K tomuto kroku sme pristúpili v snahe zabezpečiť pohodlie a komfort pre návštevníkov strediska, ktorí naplnili jeho optimálnu kapacitu. Namiesto bezhlavej tlačenice chceme radšej menej ľudí a bezpečnejšiu a kvalitnejšiu lyžovačku,“ vyjadril sa Martin Hloušek, obchodno-marketingový manažér strediska Jasná.
Lyžiar Peter (38) z Prešova bol po príchode do Jasnej poriadne sklamaný. „V pokladni sme sa dozvedeli, že nám už lístky nepredajú, lebo stredisko je naplnené. Skúsime ísť na Štrbské Pleso, aj keď nevieme, ako tam pochodíme,“ netajil rozčarovanie. František (45) z Bratislavy bol na svahu už pred ôsmou hodinou a tak mal viac šťastia. „Parkovisko bolo už vtedy skoro plné. Autá, ktoré išli za mnou, už mali problém dostať sa hore. Z roka na rok je táto situácia horšia a na obzore nie je žiadne riešenie. Škoda, lebo lyžovačka je tu úžasná,“ povedal. Súčasná situácia neteší ani šéfa Tatry Mountain Resort Bohuša Hlavatého. „Chýbajú jasné pravidlá hry, zonácia, ktorá by jasne vymedzovala, kde chránime prírodu a kde je možný rozvoj. Namiesto toho je tu netransparentný systém výnimiek, ktorého dôsledkom sú absurdity typu zjazdovka v najvyššom stupni ochrany,“ uzavrel Hlavatý.