Asi 70 % produkcie vyvážajú do Európy, zvyšok do Severnej a Južnej Ameriky, Austrálie, Číny, Ruska a ďalších krajín. Podľa člena predstavenstva spoločnosti Štefana Hanáka bol minulý rok pre spoločnosť mimoriadne úspešný, asi najúspešnejší v histórii. Rona vyrobila ročne viac ako 63 miliónov pohárov.
„Takmer 97 % našej produkcie vyvážame do viac ako 80 krajín celého sveta. Gro tvorí kališkovina a poháre, tých v automatickej výrobe vyprodukujeme takmer 62 miliónov kusov, ručná výroba tvorí asi 1,5 milióna kusov. Okrem toho sklárske výrobky ešte dekorujeme rôznymi technikami, ide asi o šesť miliónov kusov ročne,“ priblížil Hanák. Ako dodal, spoločnosť vyrába aj špeciálne sklo pre gastronómiu. Poháre majú špecifické ochranné prvky najmä na ústnom okraji pohárov, ktoré sú najviac namáhané na vyštiepanie. „Okraje chránime kalením a v porovnaní s klasickými pohármi sú tri- až päťkrát odolnejšie,“ doplnil Hanák.
Z kalíškov a pohárov zo sklárni s takmer 130-ročnou tradíciou pijú pasažieri 32 leteckých spoločností, ale aj návštevníci sedemhviezdičkového hotela v mrakodrape v Dubaji alebo v Rainbow Room v Rockefellerovom centre v New Yorku. Sklo z Lednických Rovní používajú aj v Bielom dome či v Buckinghamskom paláci. Rona vytvorila darčekové súpravy do fanshopov pre futbalové kluby Manchester United a FC Barcelona.