Prečítajte si príbehy Sloveniek, ktoré na správanie sa svojich klientov tak rýchlo nezabudnú.
"Moja klientka meškala 20 minút s tým, že som jej predtým volala, ale nezdvíhala. Keďže bola posledná, tak som už bola na odchode, keď v tom mi zazvonil mobil, že už je na ceste, že hneď príde. Ja na to, že som už na odchode a ona, že jej to nevadí, že ma počká."
"Tiež ma raz jedna dojala. Vysvetľujem jej, ako často má dezinfikovať nastrelenú náušnicu a ona ma zastaví: "Mňa nemusíte poučovať, ja mám doktorát."
"Mne raz jedna žena písala, že chce ísť na skúšku líčenia. Reku jasné, nie je problém. Napísala som jej cenu a ona mi na to: "Jaj, tak nič, ja som myslela, že to je zadarmo." To aj keď ide ku kaderníčke, povie, že chce skúšku nových vlasov zadarmo? Vážne niekedy ľudia nerozmýšľajú."
"Jeden pán mal u mňa termín a keďže už tých ľudí poznám, zvyknem im vopred zavolať. Povedal, že nepríde, lebo konečne prestalo pršať, tak ide do záhradky a že príde, keď bude zase pršať. Som dentálna hygienička - teda zdravotníctvo. Tí ľudia si myslia, že to je holubník, a potom ti istí ľudia nadávajú, že dlho čakajú na termíny."
„Mám smútok, tak si prosím jedno čierne pivo.“ To mi úplne vážne povedala zákazníčka, keď som robila čašníčku."
"U nás bolo top, keď si zákazníčka v potravinách pri mäsovom pulte pýtala paralen a ešte nervózna, urazená odchádzala, že kde ona má teraz chodiť kvôli paralenu."
„Ahoj chcela by som prísť, je jedno kedy, len nech to je v piatok poobede. Vážne som dostala takúto požiadavku.“
"Možno od veci, ale som čašníčka a zákazník sa ma dnes vážne opýtal, či nechcem dojesť jeho jedlo, lebo on už nemôže a nerád vyhadzuje!"
"Ja som volala zákazníčke, že už mešká, či ju mám ešte čakať, ona mi zdvihla a povedala, že už vystupuje z autobusu. Potom som jej zase zavolala o 10 minút, že kde je? A ona, že už prichádza k môjmu salónu. Nakoniec som sa jej nedočkala. Prišla o týždeň, či jej nemôžem požičať 100 eur, no išla som do kolien. Tak som jej povedala, že nie je v banke, ale v nechtovom štúdiu."
"Pán sa prišiel dať ostrihať, pýtala som sa, akú má predstavu, načo mi povedal: „Tak ako naposledy.“ Slušne som mu vysvetlila, že si nepamätám každého zákazníka. Na to mi povedal, že to je môj problém a nemám ešte 50 rokov, aby som zabúdala."
"Mňa minule dojala pani. Pol hodinu jej vysvetľujem, ako sa správne starať o aknóznu pleť (som dermatologička) a ona na mňa úplne vybliakne, že nech ju nepoučujem, že ona dobre vie, čo robiť... A ja, že ok, ste kozmetička alebo? "Ja som bývalá Avon lady." A tam skončilo vlastne moje snaženie. Proti tomuto neexistuje silnejší argument."