Oznámenie mediálnej spoločnosti prichádza v čase, keď čelí sprísňujúcim sa reguláciám v súvislosti s typom obsahu zverejneným na svojej platforme. Konkrétne ide o obsah zahŕňajúci extrémne ideológie a falošné správy.
Podľa hovorcu spoločnosti budú zakázané reklamy s vyhláseniami typu: "Masky na tvár majú 100-percentne zaručenú ochranu proti šíreniu vírusu." Už v januári spoločnosť Facebook povedala, že bude odstraňovať správy súvisiace s vírusom "obsahujúce nepravdivé tvrdenia alebo konšpiračnými teórie, ktoré boli označené poprednými svetovými zdravotníckymi organizáciami a miestnymi zdravotníckymi orgánmi". Týmto sa pridala k sociálnym platformám ako TikTok a Pinterest.
Americké Centrum pre kontrolu a prevenciu chorôb (CDC) odporučilo v utorok vláde Spojených štátov, aby sa pripravila na šírenie koronavírusu medzi obyvateľmi, keďže infekcia sa po Číne už objavila v niekoľkých ďalších štátoch sveta ako Irán, Južná Kórea či Taliansko a Európa sa ju snaží zastaviť.