Okrem strechy a dverí sa vymenili všetky prvky karosérie modelu Genesis G90, tvrdí výrobca vo svojej tlačovej správe, ktorú ešte ale nerozposielal slovenským redakciám. Ambácie novej gé-deväťdesiatky sa zameriavajú skôr na zahraničie a preto, ak sa na našich cestách novinka objaví, bude veľkou kuriozitou.
VIAC ČÍTAJTE NA: Hyundai ako automobilka končí. Do roku 2025 sa z neho stane nevídaný koncern mobility ako takej
Nový Hyundai Genesis G90 sa predviedol na autosalóne 2019 Los Angeles Auto Show ešte na prelome novembra a decembra, ale v silnej konkurencii noviniek sa nám trocha stratil z dohľadu. Na prvý pohľad sa pritom zdá, že je tak odvážne nadizajnovaný, aby pútal pozornosť celého okolia.
Výrobca zmieňuje horizontálny dizajnový motív, čo znamená, že viaceré ústredné estetické doplnky majú práve vodorovnú orientáciu. Najvýraznejším vizuálnym prvkom modelu G90 je koncepcia G-Matrix a rozmerná predná maska chladiča v podobe obráteného päťuholníka s vertikálne predĺženou spodnou časťou.
Odprezentovaný automobil stojí na 19-palcových diskoch kolies s nevšedným dizajnom, je vybavený hotovou plejádou palubných asistenčných systémov označenou ako ADAS, desiatimi airbagmi či 12,3-palcovým dotykovým centrálnym displejom.
Interiér je orientovaný predovšetkým na pohodlie zadných pasažierov, medzi dvomi priestorovo veľkorysými sedadlami je uložený veľký panel v kombinácii kože, lesklého tvrdeného plastu a dreveného dekoru s odkladacími priestormi a ovládačmi multimediálneho systému a elektricky ovládaných sedadiel.
V prednej časti interiéru nachádzame masívny stredový tunel, štvorramenný volant a celkovo prémiový charakter priestoru, ktorý nemá ďaleko od luxusných nemeckých automobilov.
Výrobca vo svojej medzinárodnej správe neavizuje modernizáciu pohonných jednotiek, pravdepodobne teda v zahraničnej ponuke naďalej ostanú robustné V6 3,3-, V8 3,8- a V8 5,0-litrové agregáty.