Jedným z odporúčaní, ako zabrániť ďalšiemu šíreniu koronavírusu je ohľaduplnosť a zodpovednosť, pokiaľ ide o návštevu miest s väčšou koncentráciou ľudí. Vďaka digitálnym technológiám je možné už bezkontaktne a bezpečne vybaviť veľké množstvo bankových služieb.
Aby Slovenská sporiteľňa ochránila zdravie svojich zamestnancov aj klientov, a súčasne zabezpečila dostupnosť bankových služieb, prijala od pondelka viaceré bezpečnostné opatrenia. Pobočky budú otvorené iba štyri hodiny denne, časť sa zatvára úplne, banka tiež reguluje počet klientov v pobočkách a zabezpečila ochranné rúška pre všetkých poradcov. Aktuálne informácie nájdu klienti na https://www.slsp.sk/pobocky.
Päť rád na bezpečné bankovanie
1. Banku vyriešite cez Georgea – prostredníctvom počítača alebo mobilnej aplikácie je možné vybaviť:
• jednorazové platby,
• zriaďovanie a správu trvalých príkazov,
• blokovanie a zmeny limitov pre platobné karty,
• inkasá (len v počítačovej verzii),
• zadávanie žiadostí o spotrebný úver,
• zriaďovanie sporiacich produktov.
2. Business24 pre firmy a podnikateľov – banka odporúča rovnako využiť výhody elektronického bankovníctva a novej mobilnej aplikácie Business24 na všetky typy platieb, využitie rôznych nastavení podpisových pravidiel, autorizáciu transakcií pripravených účtovníkom a mnoho iných výhod. Mobilnú apku Business24 je možné nainštalovať cez Google Play alebo App Store.
3. Vkladomaty pre manipuláciu s hotovosťou – na vyberanie a vkladanie hotovosti a tržieb môžu ľudia, ale aj firmy a podnikatelia využiť vkladomaty. Slovenská sporiteľňa rovnako prevádzkuje aj najväčšiu bankomatovú sieť na Slovensku a všetky bankomaty pravidelne zásobuje hotovosťou. Kde sa nachádza najbližší si môžete pozrieť na https://www.slsp.sk/sk/ludia/kontakty.
4. Bezpečné bezkontaktné platenie – pri platení sa odporúča využívať namiesto hotovosti bezkontaktné platby, či už kartou, mobilom alebo hodinkami. Karta pri bezkontaktnom platení neopúšťa ruky majiteľa, preto nedochádza k prenosu vírusov či baktérií. Rovnako to funguje aj pri platení mobilom či hodinkami. Bezkontaktné platenie aktuálne odporúča aj Svetová zdravotnícka organizácia. Inštalácia mobilných platieb je bezplatná, viac info nájdete na https://zaplatmobilom.sk/sk/zaplat-mobilom
5. Call centrum poradí a vyrieši problémy – ak potrebujeme poradiť, obráťte sa na call centrum banky. Poradcovia vám na diaľku pomôžu vyriešiť vaše otázky, rovnako je možné cez telefón zadávať platby a riešiť ďalšie úkony (kontakty: *0900, 0850 111 888, zo zahraničia: +421/2/58 26 81 11). Vzhľadom na veľký počet otázok banka prosí o trpezlivosť. Vašej otázke sa bude venovať a odpovedať v najskoršom možnom termíne. Zákaznícka linka je bezplatná a je k dispozícií každý deň od 6.00 hod. do 22.00 hod.
Slovenská sporiteľňa kladie zvýšený dôraz aj na dezinfekciu pobočiek a všetkých ďalších priestorov, distribuuje dezinfekčné prostriedky i ochranné rúška a riadi sa všetkými odporúčaniami úradov.
Ďalšie informácie nájdete aj na webstránke www.slsp.sk/bezpecnebankovanie.
Georgea a Business24 si môžete nainštalovať tu cez Google Play alebo App Store.