Oproti februáru tu stúpla produkcia tovarov o 20 %. Najväčší záujem je o mäsové výrobky, sterilizované ovocie a zeleninu a detské výživy. Agentúru SITA o tom vo štvrtok informoval riaditeľ spoločnosti Novofruct SK Norbert Hogenbuch.
Vo výrobe a distribúcii preto prijal Novofruct SK potrebné opatrenia a dočasne určené pracoviská fungovali v dvanásťhodinových pracovných zmenách. Táto situácia si čiastočne pre OČR vyžiadala aj zamestnanie nových brigádnikov a prijatie ďalších nevyhnutných zásahov do plynulosti výroby a distribúcie.
"S príchodom veľkonočných sviatkov predpokladáme ešte vyšší dopyt po našich produktoch. Sme však dostatočne zásobení a sme pripravení tento zákaznícky dopyt uspokojiť," povedal riaditeľ Novofructu SK Norbert Hogenbuch. "Aktuálne nie je výroba v Novofructe nijako obmedzená, keďže žiaden náš zamestnanec nie je v karanténe ani nikto nebol pozitívne testovaný na COVID-19," dodal Hogenbuch.
NOVOFRUCT SK, s.r.o. Nové Zámky je tradičná konzerváreň, ktorá je spracovateľom čerstvého ovocia, zeleniny a mäsa. Finálnymi produktmi sú dojčenská výživa (ovocná a zeleninová), dojčenské pokrmy a nápoje, ovocné a zeleninové konzervy, rajčinový pretlak, mäsové nátierky a hotové jedlá. Tradícia konzervárenskej výroby v Nových Zámkoch siaha do roku 1975.
Vzrástol aj dopyt po online nákupe potravín
Záujem o nákup potravín cez internet sa od vypuknutia pandémie nového koronavírusu a zavedenia opatrení voči jeho šíreniu podľa predajcov tovaru online dramaticky zvýšil. Citeľný je najmä nárast predaja trvanlivých potravín. Konštatovali to pre agentúru SITA zástupcovia spoločností Mall.sk, Hej.sk a Alza. Napríklad Mall tvrdí, že podľa doterajších analýz sa potraviny na Slovensku predávajú trikrát viac ako u susedov.