Vedenie K-League o tom informovalo prostredníctvom tlačovej správy. Klubu pritom hrozili omnoho vážnejšie postihy, okrem iných aj vylúčenie zo súťaže.
FC Soul sa rozhodol k takému kroku, aby aspoň čiastočne simuloval prítomnosť fanúšikov na tribúnach. Domácim to pomohlo, nad FC Kwangdžu zvíťazili 1:0 a získali tri body. Na futbalových dueloch v Kórejskej republike aj iných častiach sveta aktuálne chýbajú diváci, ide o opatrenie proti šíreniu ochorenia COVID-19.
Klub po vlne kritiky vyjadril úprimnú ľútosť nad kontroverziou. Bránil sa však tvrdením, že v hľadisku boli iba figuríny a nie bábiky určené pred dospelých. Fanúšikovia však zaplavili sociálne siete fotografiami z prenosu, ktoré okrem figurín ženského pohlavia mali obsahovať aj reklamný panel výrobcu bábik pre potešenie dospelých. "Prehodnotíme interné procesy v našom klube, aby sa podobné situácia už neopakovala," uvádza sa vo vyhlásení klubu FC Soul.
Klubu FC Soul ešte hrozí jeden postih - vlastník arény mu môže zakázať ďalšie pôsobenie na štadióne, pretože súčasťou nájomnej zmluvy je aj potreba súhlasného stanoviska na umiestňovanie reklamy, čo v tomto prípade nebolo dodržané.