Veľké športové hviezdy komunikujú s fanúšikmi prostredníctvom sociálnych sietí, ktoré sú najjednoduchší i najlacnejší spôsob prezentácie. Vďaka sociálnym sieťam propagujú aj svoj šport i svojich partnerov.
Ešte pred spustením programu Ukáž sa!, o ktorého podmienkach sa dočítate nižšie, sme oslovili úspešných slovenských športovcov s otázkou, prečo pracujú so sociálnymi sieťami a ako im pomohli v ich kariére.
MATEJ TÓTH (atletika)
RICHARD TURY (skejtbording)
JAKUB GRIGAR (vodný slalom)
PAULÍNA FIALKOVÁ (biatlonistka)
VÝZVA: MLADÍ ŠPORTOVCI, UKÁŽTE SA!
Hlavným cieľom projektu Ukáž sa!, ktorý je financovaný aj z prostriedkov Nadácie SPP, je pomôcť mladým slovenským športovcom, ktorí nemajú ideálne podmienky pre rozvoj talentu. Nadácia Slovenského olympijského a športového výboru i Slovenský olympijský a športový výbor, ktorého exkluzívnym partnerom je Tipos, chcú zabezpečiť podmienky na plnohodnotnú športovú prípravu nádejí slovenského športu.
Stačí sa najskôr do 21. júna prihlásiť, potom počas prázdnin byť kreatívny na sociálnych sieťach. Členovia správnej rady Nadácie SOŠV vyberú 24 finalistov, ktorí odprezentujú svoju činnosť a šport v natočených videách. Verejnosť vyberie víťaza 5. ročníka Ukáž sa!
Doteraz počas prvých štyroch ročníkov Ukáž sa! prerozdelila Nadácia SOŠV 240-tisíc eur, ktoré pomohli k splneniu mnohých športových snov. Mladým športovcom vo veku od 13 do 18 rokov, ktorí spĺňajú podmienky a ešte sa neprihlásili do programu Ukáž sa!, Peter Kuric odporúča, aby neváhali. „Skúste sa prihlásiť a určite nebudete ľutovať. Dostanete sa do povedomia, odprezentujete seba i svoj šport. A ak vyhráte, financie vám pomôžu,“ odkazuje nasledovníkom.
Všetky informácie o grantovom programe Ukáž sa! sú na webe www.olympic.sk/ukazsa.