Šéf VWN Thomas Sedran pre Automobilwoche povedal, že súčasťou plánu obmedzenia nákladov je "zníženie počtu zamestnancov prostredníctvom prirodzenej fluktuácie v závode v Hannoveri z 15 000 na 10 000". Vozidlá pre firemných zákazníkov by sa mali v budúcnosti vyrábať v Poľsku. V Hannoveri zostane produkcia drahších vozidiel, ako sú prémiové vany, alebo od roku 2022 plne elektrický model ID Buzz.
Sedran zdôraznil, že podniková rada plány odobrila, keďže "sme ukázali, že úžitkové vozidlá za 20 000 eur sa prosto v Nemecku už nemôžu vyrábať bez toho, aby sme ich dotovali". Dobre vybavené vozidlá však poskytujú perspektívu pre približne 10 000 zamestnancov v Hannoveri.
VWN už v Poľsku vyrába modely Caddy, Transporter a Crafter. Vlani sa v poľských závodoch VW vyrobilo asi 270 000 vozidiel.