Podľa agentúry MTI zástupca štátneho tajomníka rezortu inovácií a technológií Péter Tóth, ktorý je zodpovedný za dopravu, v pondelok v Rajke na tlačovej konferencii pri príležitosti ukončenia stavebných prác pripomenul, že sa týmto diaľničným spojením rozšírili možnosti dopravného prepojenia Maďarska so Slovenskom.
Tóth dodal, že od roku 2010 postavili niekoľko mostov na rieke Ipeľ na maďarsko-slovenských hraniciach a že na jeseň bude dokončená aj realizácia stavby nového dunajského mosta medzi Komáromom a Komárnom.
Rozšírenie pôvodnej cesty pre motorové vozidlá na diaľnicu M15 si vyžiadalo 19,5 miliardy forintov (54,9 milióna eur). Vlani v decembri ukončili všetky práce, ktoré umožnili využívať vozovku v celej šírke diaľnice, pričom v uplynulom polroku pracovali dodávatelia stavby ešte na kanalizácii, prípojných komunikáciách, chodníkoch a na likvidovaní budovy bývalej colnice na hraničnom priechode.