Po preklasifikovaní rýchlostnej cesty R2 na cestu prvej triedy medzi mestskými časťami Košice-Západ a Košice-Šaca vzniknú z pôvodne jedného vymedzeného úseku štyri nové. Po preklasifikovaní rýchlostnej cesty R4 medzi výjazdom z diaľnice D1 pri obci Budimír a Košicami-Sever na cestu prvej triedy vznikne jeden nový vymedzený úsek. Po jednom novom vymedzenom úseku vznikne na rýchlostnej ceste R3 preklasifikovaním D1 v Martine a medzi Košickými Oľšanmi a Hrašovíkom na rýchlostnej ceste R4. Jeden vymedzený úsek pribudne v intraviláne obce Malužiná.
Dva nové vymedzené úseky vzniknú rozdelením pôvodne jedného úseku na ceste prvej triedy medzi Bratislavou a Ivankou pri Dunaji, štyri na ceste prvej triedy medzi Bratislavou a Dunajskou Lužnou. Spolu sedem nových vymedzených úsekov vznikne na cestách druhej triedy medzi Malackami a Rohožníkom, Bratislavou a Trstínom a medzi Bratislavou a Mostom pri Bratislave.
Od 1. júla bude mať zároveň podľa Bódisa 40 vymedzených úsekov ciest modifikované rôzne parametre. Spoplatnená dĺžka spolu s inými parametrami sa zmení 30 vymedzeným úsekom, v prípade troch sa zmení názov začiatku alebo konca vymedzeného úseku a siedmim vymedzeným úsekom sa zmení názov začiatku alebo konca križovania.
Platnosť sa po 1. júli skončí 12 vymedzeným úsekom ciest, z nich dvom bez náhrady. Bezo zmeny zostane 4 086 vymedzených úsekov ciest.
"Po všetkých úpravách vrátane tých, ktoré nemajú vplyv na výšku úhrady mýta (úseky spoplatnené nulovou sadzbou), sa počet vymedzených úsekov ciest zvýši o desať na 4 148. Dĺžka siete vymedzených úsekov sa skráti o 0,2 km na 17 614,6 km," vyčíslil Bódis.