Paušál O2 Filip – Vaša peňaženka v mobile
20. 5. 2011, 10:00 (aktualizované: 25. 5. 2020, 14:15)

Zdroj: O2
Radi rátate a prepočítavate? Počítate množstvo minút, ktoré za mesiac prevoláte?
Zdroj: Télefonica O2
Zdroj: Télefonica O2
Zdroj: Télefonica O2
Galéria k článku
Rátate množstvo SMS, ktoré mesačne zasielate svojim priateľom a známym? Prečo to robíte? Veď predsa každý deň používate svoje služby podľa toho ako to potrebujete. S novým paušálom O2 Filip nemusíte pretelefonovať presne 100 minút a rovnako presne aj posielať mesačne 20 SMS správ. Navyše s O2 Filipom máte vo vlastnej sieti volania bezplatne už od prvej sekundy.
Ale ak radi rátate a prepočítavate, poďte rátať s nami.
V čom je O2 Filip lepší ako konkurenčné paušály? U nás v O2 Vás nebudeme viazať ak sa rozhodnete využívať paušál. Volania do vlastnej siete už od prvej sekundy nebudeme podmieňovať slovami „až po prevolaní predplatených minút“. Nebudeme Vám dávať 500, 1000 alebo 2000 voľných minút do vlastnej siete podľa toho, aký veľký paušál si u nás vyberiete a ani vás nebudeme nútiť aby ste volali večer, ráno cez víkend alebo v noci. My dávame všetkým zákazníkom paušálu O2 Filip neobmedzené bezplatné volania vo vlastnej sieti.
Nebudeme Vás lákať na cenu za minútu hovoru, ktorú máte v rámci predplatených minút. My Vám rovnakú cenu za volania ako v peňaženke garantujeme aj po jej prevolaní. Dáme Vám slobodu a nebudeme Vás pokutovať, ak sa rozhodnete znížiť výšku svojho paušálu. Nevyužíté prostriedky z peňaženky Vám nevezmeme, prenesieme ich do ďalšieho mesiaca, v ktorom za ne môžete ďalej volať alebo zasielať SMS. Nebudeme Vás strašiť vysokými účtami za volania do zahraničia. U nás voláte za slovenské ceny aj do všetkých sietí v Českej republike, Rakúska, Poľska, Maďarska, Veľkej Británie a Írska.
Prečo by ste mali platiť za volania v roamingu, dáta, či medzinárodné volania mimo paušálu? U nás sa Vám poplatky za využívanie týchto služieb odrátavajú priamo z peňaženky a vy tak nemusíte prekročiť hranicu 20, 30 alebo 40 Eur, ktorú ste si sami stanovili.
KLIKNITE na tabuľku - otvorí sa vo väčšom rozlíšení
S klasickým zložením paušálov majú problém aj vo Veľkej Británii
„Britskí spotrebitelia minú každoročne o 5 mld. libier viac na zmluvy s mobilnými operátormi, pretože nesprávne odhadnú koľko minút a sms správ každý mesiac využijú,“ priniesol v jednom zo svojich článkov 11. apríla britský denník The Daily Telegraph. Pri svojom tvrdení vychádzal z analýzy Oxfordskej univerzity, ktorej akademici zistili, že približne tri štvrtiny všetkých používateľov mobilných služieb malo nesprávnu zmluvu, a že priemerný spotrebiteľ by mohol ročne ušetriť približne 195 libier. Aktuálne sa pohybuje priemerná výška účtu za mobilný telefón vo Veľkej Británii na úrovni 439 libier za rok, čo naznačuje, že spotrebitelia preplácajú svoje účty o 44 %. Podľa Prof. Holmesa, ktorý sa na výskume podieľal ľudia neustále nadhodnotia počet minút, ktoré potrebujú o zhruba 4-násobok.
Zdroj: The Daily Telegraph, 11. apríl, 2011
Autor: © Nový Čas