Rýchla, moderná a ekologická. Taká je nová on-line služba Moje SPP
24. 4. 2013, 14:09 (aktualizované: 25. 5. 2020, 14:15)

Zdroj: PR článok
V dnešnom uponáhľanom svete platí: čas sú peniaze. SPP myslí na voľné chvíle a pohodlie svojich zákazníkov, a preto im prináša službu Moje SPP, ktorá klientom poskytuje hneď niekoľko zaujímavých výhod v pohodlí domova.
Zriadenie elektronickej faktúry alebo získanie prehľadu o spotrebe plynu, aj takéto možnosti prináša aktuálna on-line služba Moje SPP.
Portál www.moje.spp.sk ponúka bezplatnú registráciu ako domácnostiam, tak i firmám. Následne stačí zadať prihlasovacie meno a heslo a ste na svojom profile, ktorý vám odkrýva pestrú škálu zákazníckych možností.
Služba Moje SPP umožňuje klientom získavať všetky potrebné informácie s prehľadom a veľmi rýchlo, napríklad prehľad histórie spotreby vášho zemného plynu. Taktiež ponúka jednoduchú možnosť úpravy zmluvných údajov. Meniť adresu, tarifu alebo periodicitu platieb je teraz možné aj bez toho, aby ste museli kamkoľvek chodiť. Rovnako pohodlne môžete zadávať i stav vášho plynomeru alebo si objednať priamu inkasnú platbu či najnovší produkt na výhodnú dodávku plynu aj elektriny od SPP – Dve energie.
Navyše, súčasťou portálu je i aktivácia elektronickej faktúry s overeným elektronickým podpisom SPP. Takáto on-line faktúra plne nahrádza daňový doklad v papierovej podobe. Platba faktúry už tak nie je viac dôvodom, pre ktorý by ste museli kamkoľvek chodiť. Zaplatiť faktúru je teraz možné aj sediac doma za počítačom. Aktiváciou takejto faktúry zároveň získavate prehľad o všetkých svojich existujúcich ale aj minulých faktúrach . Ako bonus vás môže tešiť fakt, že takýmto spôsobom prispievate aj k šetreniu životného prostredia.
Všetko, čo musíte urobiť, je zapnúť svoj počítač, vyťukať stránku www.moje.spp.sk alebo www.spp.sk a registrovať sa bezplatne do systému. Potrebné informácie získate na Zákazníckej linke SPP 0850 111 363 a Biznis linke SPP 0850 111 565.
Autor: © Nový Čas