Chaos v organizácii FIFA? Na tejto pozícii sa každoročne mení zamestnanec
15. 4. 2022, 8:09

Zdroj: TASR/AP
Štvrtý marketingový riaditeľ za menej ako štyri roky, taká je bilancia Medzinárodnej futbalovej federácie (FIFA). Strešná organizácia svetového futbalu informovala, že Romy Gai nahradí na uvedenom poste Kaya Madatiho, ktorý sa z osobných dôvodov rozhodol pozíciu opustiť.
Pre FIFA však bude Madati pracovať ešte do júna a postupne odovzdá celú agendu svojmu nástupcovi.
"Toto osobné rozhodnutie venovať sa viac rodine sa nerodilo jednoducho. Zostávam však v kontakte s Romym, našimi partnermi a celou FIFA, aby sme spolu dosiahli úspech v roku, kedy sa konajú výnimočné MS v Katare," uviedol Madati.
Úlohou nového marketingového riaditeľa bude nastaviť líniu pred nasledujúcimi MS, ktoré sa v roku 2026 uskutočnia v USA, Kanade a Mexiku. Šampionát pre 48 tímov prinesie spolu 80 duelov, ide o rozšírenie z doterajších 32 výberov a 64 zápasov.
Po MS 2018 okrem Madatiho pracovali na uvedenej pozícii aj Simon Thomas a Philippe Le Floc'h.
Autor: SITA