Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Čo všetko môžete v cestovke reklamovať: Studená voda, zlé jedlo? Čo vám neprejde a s čím máte šancu uspieť!

Čo všetko môžete v cestovke reklamovať: Studená voda, zlé jedlo? Čo vám neprejde a s čím máte šancu uspieť!

Zdroj: Nový Čas - Branisla

Reklama

Čas letných dovoleniek je v plnom prúde a turisti húfne navštevujú obľúbené destinácie, či spoznávajú nové krajiny, kultúry. Pobyt pri mori si dovolenkári poctivo naplánujú, no nie vždy môže ísť všetko tak, ako si vysnívali.

Buď je realita po príchode do destinácie diametrálne odlišná od predstáv alebo zakročí príroda. Práve o tom, čo robiť v prípade nespokojnosti a nepredvídateľných situácií na dovolenke, sme sa rozprávali s prezidentom Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a agentúr Romanom Berkesom.

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Čo všetko môžete v cestovke reklamovať: Studená voda, zlé jedlo? Čo vám neprejde a s čím máte šancu uspieť!

    Vysvetlil, že vo všeobecnosti je možné v podstate reklamovať všetko. Niekedy však môže mať klient hlavu v smútku, a to najmä vtedy, ak si sám zle naštudoval hotel či destináciu, do ktorej cestuje. Rovnako aj pri takzvaných subjektívnych reklamáciách. "Sú to tie pocitové. Napríklad, nepáčil sa mi hotel, bol málo luxusný, podľa môjho názoru jedlo nebolo dodatočne chutné, nebolo ho dosť alebo piesok nebol dosť jemný, voda bola studená," vymenúva Berkes s tým, že práve takéto sťažnosti sa ťažko posudzujú.

    Kedy je však vaša sťažnosť naozaj opodstatnená a ako v takom prípade postupuje cestovka si vypočujte v rozhovore s prezidentom SACKA.

    Autor: © Nový Čas

    Vyberáme pre Vás niečo viac

    Súvisiace