IKEA sťahuje z predaja tri výrobky: Kvôli ich poruche potrebovali niektorí zákazníci lekárske ošetrenie
9. 2. 2016, 9:45 (aktualizované: 20. 4. 2021, 11:27)

Zdroj: anc
IKEA sa všetkým zákazníkom ospravedlňuje za prípadné spôsobené komplikácie.
IKEA žiada zákazníkov, ktorí majú stropnú lampu LOCK, HYBY alebo RINNA, aby ju čo najskôr demontovali a doniesli späť do akéhokoľvek obchodného domu IKEA, kde im budú vrátené peniaze v plnej výške.
IKEA dostala správy od zákazníkov, ktorým sa stalo, že u vyššie spomínaných lámp spadlo tienidlo. U niektorých prípadov bolo potrebné lekárske ošetrenie.
"Bezpečnosť výrobkov je pre nás v IKEA vždy na prvom mieste. Všetky naše výrobky prechádzajú prísnymi bezpečnostnými testami, aby sme si boli istí, že spĺňajú všetky platné štandardy a normy. Napriek tomu sme dostali správy, že tienidlá stropných lámp LOCK a HYBY spadli. V záujme ochrany našich zákazníkov a aby sme zabránili ďalším prípadným nehodám, sťahujeme tieto výrobky z predaja a zákazníkom za vrátené výrobky vyplatíme plnú náhradu," uvádza spoločnosť.
Stropné lampy HYBY a LOCK sa predávajú vo všetkých krajinách, kde IKEA pôsobí. LOCK je v predaji od roku 2002 a HYBY od roku 2012. Stropná lampa RINNA sa predáva v 11 európskych krajinách a v Číne od roku 2010.
Stropné lampy HYBY, LOCK a RINNA môžu zákazníci vrátiť do ktoréhokoľvek obchodného domu IKEA, kde im bude vyplatená plná cena výrobku. Pri vrátení nie je potrebné predložiť doklad o nákupe.
Viac informácií je zákazníkom k dispozícii na http://www.ikea.com/sk/sk/ alebo sa môžu obrátiť na Kontaktné centrum IKEA na čísle 02/48 226 111.
Autor: ČTK