Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

IKEA sťahuje z predaja tri výrobky: Kvôli ich poruche potrebovali niektorí zákazníci lekárske ošetrenie

IKEA sťahuje z predaja tri výrobky: Kvôli ich poruche potrebovali niektorí zákazníci lekárske ošetrenie

Zdroj: anc

Reklama

IKEA sa všetkým zákazníkom ospravedlňuje za prípadné spôsobené komplikácie.

IKEA žiada zákazníkov, ktorí majú stropnú lampu LOCK, HYBY alebo RINNA, aby ju čo najskôr demontovali a doniesli späť do akéhokoľvek obchodného domu IKEA, kde im budú vrátené peniaze v plnej výške.

IKEA dostala správy od zákazníkov, ktorým sa stalo, že u vyššie spomínaných lámp spadlo tienidlo. U niektorých prípadov bolo potrebné lekárske ošetrenie.

"Bezpečnosť výrobkov je pre nás v IKEA vždy na prvom mieste. Všetky naše výrobky prechádzajú prísnymi bezpečnostnými testami, aby sme si boli istí, že spĺňajú všetky platné štandardy a normy. Napriek tomu sme dostali správy, že tienidlá stropných lámp LOCK a HYBY spadli. V záujme ochrany našich zákazníkov a aby sme zabránili ďalším prípadným nehodám, sťahujeme tieto výrobky z predaja a zákazníkom za vrátené výrobky vyplatíme plnú náhradu," uvádza spoločnosť.

Stropné lampy HYBY a LOCK sa predávajú vo všetkých krajinách, kde IKEA pôsobí. LOCK je v predaji od roku 2002 a HYBY od roku 2012. Stropná lampa RINNA sa predáva v 11 európskych krajinách a v Číne od roku 2010.

Stropné lampy HYBY, LOCK a RINNA môžu zákazníci vrátiť do ktoréhokoľvek obchodného domu IKEA, kde im bude vyplatená plná cena výrobku. Pri vrátení nie je potrebné predložiť doklad o nákupe.

Viac informácií je zákazníkom k dispozícii na http://www.ikea.com/sk/sk/ alebo sa môžu obrátiť na Kontaktné centrum IKEA na čísle 02/48 226 111.

Autor: ČTK

Vyberáme pre Vás niečo viac

Súvisiace