Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Rada pre reklamu: Nové znenie Etického kódexu je už schválené

Rada pre reklamu: Nové znenie Etického kódexu je už schválené

Zdroj: archív

Reklama

Členovia Rady pre reklamu (RPR)schválili nové znenie Etického kódexu.

Okrem toho novelizovali rokovací poriadok Arbitrážnej komisie a aj stanovy RPR. Kódex nadobúda účinnosť 1. septembra 2010.


Zhromaždenie sa uskutočnilo 1. júna 2010 v Bratislave a novelizovalo dokument Etické zásady reklamnej praxe, platné na území SR. Zmeny kódexu sa odrazili predovšetkým v novej prepracovanej štruktúre dokumentu, rozšírených a jasných definíciách pojmov, v doplnení niektorých článkov.


Schválenie nového Rokovacieho poriadku prinieslo zmeny súvisiace najmä so zavedením inštitútu odvolacieho orgánu. Dotknutá osoba alebo sťažovateľ má podľa článku 11 novelizovaného rokovacieho poriadku Arbitrážnej komisie možnosť podať žiadosť o preskúmanie nálezu. Nález komisie preskúma dozorný výbor, ktorému sa na základe schválenia nového rokovacieho poriadku rozšírili kompetencie.


Na zasadnutí bolo tiež zvolené Prezídium RPR a Dozorný výbor na ďalšie funkčné obdobie. Znovuzvolenou prezidentkou RPR je Eva Babitzová, generálna riaditeľka Rádia Expres, predsedom dozorného výboru sa stal Aleš Kohút, výkonný riaditeľ agentúry Mayer/McCann Erickson. TASR o tom dnes informovala výkonná riaditeľka RPR Eva Rajčáková.

Autor: © Nový Čas

Vyberáme pre Vás niečo viac