Sociálna sieť testuje novinku, ľudia hovoria o agresívnom ťahu: Uf, toto vás nepoteší
4. 6. 2024, 18:14

Zdroj: iStock
Meta, materská spoločnosť Instagramu, začala testovať novú funkciu, ktorá používateľov núti sledovať reklamy bez možnosti preskočenia. TASR informuje na základe správy televízie BBC.
Používatelia Instagramu majú v súčasnosti možnosť preskočiť reklamy v hlavných kanáloch Novinky, Príbehy a Reels. Novotestovaná funkcia "reklamná prestávka" podľa používateľov preskočenie reklamy znemožňuje. Dokazujú to zdieľané obrázky, podľa ktorých majú opäť možnosť posúvať sa ďalej až pri nulovom časovom odpočte.

Zdroj: NČ / ms
"Niekedy si budete musieť pozrieť reklamu, aby ste mohli pokračovať v prehliadaní," uvádza text, ktorý sa zobrazí po stlačení tlačidla s ďalšími informáciami.
Instagram pre BBC potvrdil testovanie novej funkcie. "Vždy hľadáme formáty pridávajúce hodnotu pre zadávateľov reklamy," uvádza s tým, že ďalšie informácie poskytne, ak testovanie vyústi do trvalej zmeny formátu.
Zmena medzi používateľmi vyvolala vlnu nevôle. Niektorí ju označili za "agresívny ťah, ktorým sa Metu snaží z reklamy vytrieskať viac peňazí", iní zvažujú bojkot.
Strana
1/2