Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Sociálna sieť testuje novinku, ľudia hovoria o agresívnom ťahu: Uf, toto vás nepoteší

Sociálna sieť testuje novinku, ľudia hovoria o agresívnom ťahu: Uf, toto vás nepoteší

Zdroj: iStock

Reklama

Meta, materská spoločnosť Instagramu, začala testovať novú funkciu, ktorá používateľov núti sledovať reklamy bez možnosti preskočenia. TASR informuje na základe správy televízie BBC.

Používatelia Instagramu majú v súčasnosti možnosť preskočiť reklamy v hlavných kanáloch Novinky, Príbehy a Reels. Novotestovaná funkcia "reklamná prestávka" podľa používateľov preskočenie reklamy znemožňuje. Dokazujú to zdieľané obrázky, podľa ktorých majú opäť možnosť posúvať sa ďalej až pri nulovom časovom odpočte.

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    sociálna sieť TikTok / tiktok
    Zdroj: NČ / ms

    "Niekedy si budete musieť pozrieť reklamu, aby ste mohli pokračovať v prehliadaní," uvádza text, ktorý sa zobrazí po stlačení tlačidla s ďalšími informáciami.

    Instagram pre BBC potvrdil testovanie novej funkcie. "Vždy hľadáme formáty pridávajúce hodnotu pre zadávateľov reklamy," uvádza s tým, že ďalšie informácie poskytne, ak testovanie vyústi do trvalej zmeny formátu.

    Zmena medzi používateľmi vyvolala vlnu nevôle. Niektorí ju označili za "agresívny ťah, ktorým sa Metu snaží z reklamy vytrieskať viac peňazí", iní zvažujú bojkot.

    Vyberáme pre Vás niečo viac

    Súvisiace