Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Ste nespokojní so zdravotníctvom? Riešenie má byť jednoduchšie, v prevádzke je nový portál

Ste nespokojní so zdravotníctvom? Riešenie má byť jednoduchšie, v prevádzke je nový portál

Zdroj: getty images

Reklama

Nový portál Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou uľahčil a sprehľadnil proces podávania a riešenia podnetov. Počas piatich mesiacov fungovania sa cezeň vybavilo 131 podaní. TASR o tom informovala hovorkyňa ÚDZS Monika Hudecová.

Portál má podľa nej deväť častí, ktoré verejnosti uľahčujú orientáciu v zdravotníckej problematike - ľudia sa na stránke dozvedia, ktoré problémy môže riešiť úrad a ktoré treba adresovať na iné inštitúcie.

"Za minulý rok eviduje úrad celkovo 400 podaní, ktoré z dôvodu vecnej nepríslušnosti musel odstúpiť iným inštitúciám. Tým sa podávateľom predĺžil čas vybavenia ich podnetu," ozrejmila.

Podnet na výkon dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou je možné podať priamo cez portál. Tlačivo je podľa úradu logicky štruktúrované a jednoduché na vyplnenie.

Autor: TASR

Vyberáme pre Vás niečo viac

Súvisiace