FUJ! Takéto jedlo ponúkajú v nemocnici v Banskej Bystrici! Sú to pomyje, sťažujú sa
26. 4. 2025, 14:00 (aktualizované: 26. 4. 2025, 16:31)

Zdroj: nmh
Jedlo označujú za pomyje. Pracovníci Rooseveltovej nemocnice v Banskej Bystrici sú nespokojní s kvalitou obedov, ktoré im zabezpečuje zamestnávateľ prostredníctvom externej firmy. Podľa ich slov došlo k rapídnemu zhoršeniu kvality stravy. Niektorí mali mať po skonzumovaní obeda dokonca zdravotné problémy!
Zdroj: nmh
Zdroj: tip
Zdroj: tip
Galéria k článku
Sú odhodlaní volať aj hygienikov! Lekári, zdravotné sestry, zdravotníci a iný personál z banskobystrickej nemocnice sú zhrození a odmietajú chodiť na obedy. Dôvodom je podľa nich zhoršenie kvality stravy, ktorú im dodáva externá firma. Došlo totiž k zmene subdodávateľa a s ním prišli obrovské problémy.
Zdravotné ťažkosti
"Je to strašné. Strava je nechutná. Skoro každý má po jedle zdravotné problémy, nafukuje ho. Jedna pani dostala zápal hrubého čreva. Ktovie, či to nebude z tej stravy, lebo hneď po zjedení obeda jej ostalo zle," povedala upratovačka Vlasta, ktorá je diabetička a jedlo v nemocnici jej stále spôsobuje problémy. FOTO jedál nájdete v galérii TU!
"Sťažujú sa aj iní. Jedlo už na pohľad nevyzerá dobre a rovnako aj zle chutí. Ani nedostaneme, čo sme si objednali. Chceli sme palacinky, dostali sme osie hniezda, s ktorými by som mohla niekomu hlavu rozbiť," vysvetľuje Vlasta, ktorá sa sťažovala, no nič sa nezmenilo. Rovnako je nespokojná aj ďalšia zamestnankyňa. "Jedlo je studené, nedochutené, bolia nás z neho bruchá. Väčšina ľudí už radšej nechodí na obedy. Ja si radšej kúpim jedlo za 8,50 v poliklinike," hovorí pracovníčka.
Nespokojní lekári
Obedy nechutia ani doktorom. "Po tom, čo sa sťažovali moji kolegovia, som sa prestal stravovať v práci. Radšej si doplatím a kúpim si jedlo inde, akoby som mal riskovať zdravotné problémy," uviedol jeden z chirurgov. Zamestnanci by skôr privítali stravné lístky, aby si jedlo mohli objednať, kde chcú, alebo by si ho nosili z domu.
Sťažnosti na stravu si všimlo aj vedenie nemocnice. "Externý dodávateľ služby prechádzal pred dvomi týždňami vnútornou organizačnou zmenou, ktorá spôsobila čiastočné zníženie komfortu služby stravovania pre našich zamestnancov na obdobie cca jedného týždňa," informovala hovorkyňa Ružena Maťašeje s tým, že v týchto dňoch evidujú zlepšenie prístupu dodávateľa a teda hlavne skvalitnenie služby samotnej. "Zamestnancov sme o vzniknutej situácii v prechodnom období informovali. Zároveň veríme, že poskytovaná strava sa bude do budúcna len skvalitňovať," dodala. Nový Čas oslovil aj dodávateľa stravy, ktorý sa však nevyjadril.
